Logo
Ondersteuning op afstand Een idee indienen
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. Elvy
  2. Elvy Factuurverwerking
  3. Mogelijke foutmeldingen
  • Wat kan ik doen bij een foutmelding tijdens het boeken naar Exact Globe?
  • Waarom krijg ik de melding: onverwerkte facturen in de wachtrij?
  • Taak afgekeurd met melding: Reeds verwerkt
  • Foutmelding 'Cannot resolve backlink' bij update in Accountview
  • SameSite cookies uitschakelen in Google Chrome of Microsoft Edge
  • Verschillende problemen met het boeken naar SnelStart
  • Melding 'Fout tijdens: AutoConnect2SAPCom - Error during SBO user authentication (-132)'
  • Melding 'SAP Issue 1116 Could not commit transaction'
  • AFAS: Foutmelding 'Overig:'
  • Veel voorkomende meldingen in de verbinding tussen Elvy en de AccountView API
  • Melding 'SAP Business One inloggen administratie (SBO_MTG_LIVE) mislukt (-8025): Password has expired'
  • Wat te doen bij een foutmelding tijdens het verwerken van facturen naar AFAS Profit?
  • Melding ‘De geselecteerde taak is voor u niet (meer) toegankelijk’ tijdens het openen van een taak
  • Waarom staan er stopborden in de document-tabbladen?
  • Melding ‘The use of features is compulsory for dossier items of this type, but no features were provided.’ tijdens het boeken van een factuur
  • Melding ‘MBO.Administration’ tijdens het boeken van een factuur
  • Melding ‘Database version doesn’t match’ tijdens het boeken van een factuur
  • Melding ‘ERROR CODE 32 [ CORRUPTION DETECTED ]’
  • Melding ‘ERROR CODE 21 [ OPEN ERROR ]’
  • Melding ‘ERROR CODE 33 [ DATA TYPE ERROR ]’
  • Waarom heb ik een boeking zonder taak in ElvyWeb?
  • Melding ‘Fout tijdens uitlezen map’ tijdens laden van documenten
  • Melding ‘Bestand niet gevonden’ tijdens het boeken van een factuur
  • Foutmelding 805: ROW NUD Insert/update of unique constrained columns with duplicate data
  • Melding ‘Verwijder handmatig boeking’ tijdens het boeken van een factuur
  • Melding ‘Applicatie: avwin.application niet gevonden!’ tijdens het boeken van een factuur
  • Hoe schakel ik de melding, ‘Het factuurnummer is automatisch ingekort’ uit?
  • Waarom worden sommige nieuwe ElvyWeb-medewerkers rood/inactief?
  • Waarom zie ik geen statusdocument bij de boeking?
  • Waarom komen geboekte facturen niet in de administratie terecht?
Elvy