Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Probleem
Je krijgt een foutmelding tijdens het verwerken van facturen naar AFAS Profit. Alvorens je contact opneemt met de helpdesk kun je de oorzaak van de melding terugvinden in AFAS Profit.
Oplossing
Je kunt het omgevingslogboek in Profit raadplegen en vervolgens contact opnemen met de supportafdeling van Elvy. Zij zullen aangeven wat de oorzaak is en hoe dit opgelost kan worden.
Het omgevingslogboek kun je als volgt raadplegen:
Menu > Algemeen > Omgeving > Beheer > Omgevingslogboek
Vervolgens zie je het overzicht met logmeldingen:
Zoek naar dezelfde datum en tijd van de foutmelding die je kreeg tijdens het verwerken en open de logmelding. Onder het 'Detail' tab is te zien welke foutmelding AFAS Profit intern kreeg. Dit is waardevolle informatie voor de supportmedewerker van Elvy. Neem vervolgens contact op met onze supportafdeling.
Opmerkingen (0 opmerkingen)