Melding ‘De geselecteerde taak is voor u niet (meer) toegankelijk’ tijdens het openen van een taak

Beschikbaarheid

Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):

Alle koppelingen
Uitzondering: iMuis

Wanneer je een taak opent in ElvyWeb, krijg je de volgende melding.

ToegangTaak01.png

De geselecteerde taak is voor u niet (meer) toegankelijk.

Oorzaak

Deze melding komt vooral voor wanneer je vanuit een statusdocument de taak opent, terwijl je hier geen toegang toe hebt. Iedere taak in Elvy heeft namelijk een uniek nummer (ook wel JobRoute genoemd). Op het moment dat het statusdocument aangemaakt wordt, wordt hierin een verwijzing naar dit unieke nummer opgenomen.

Het is mogelijk dat je geen manager van het IFR bent. In dat geval heb je alleen toegang tot taken waarbij je betrokken bent geweest (als fiatteur of als medewerker waaraan de taak is doorgestuurd). Het is ook mogelijk dat je geen manager bent van één van de medewerkers die betrokken is geweest bij de taak.

Oplossing

Pas de rechten van jouw ElvyWeb-account aan vanuit Elvy DS. Om toegang te krijgen tot alle taken schakel je hier de optie ‘IFR’ aan, onder Modulebeheer. Je kunt ook onder het tabblad Manager van één of meer fiatteurs toevoegen die wel toegang hebben tot de betreffende taak.

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.