Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Bij het starten van digitaliseren komt direct de volgende melding in beeld:
Oorzaak
De laatste keer dat er door de huidige gebruiker facturen zijn geboekt, naar het financiële pakket, zijn er problemen ontstaan.
Het probleem kan zijn ontstaan door een verbroken koppeling tijdens het boeken of als er een boeking is blijven hangen.
Gevolg
Iedere boeking wordt door Elvy, na het kiezen voor verwerken, in een wachtrij geplaatst. Een separaat proces boekt de boekingen op de achtergrond naar het financiële pakket door.
Als dit proces wordt onderbroken, dan blijft Elvy wel de wachtrij vullen. Hierdoor krijgt de gebruiker bij de volgende keer starten de eerder getoonde melding.
Oplossing
Wanneer dit scherm wordt getoond, dan heeft de gebruiker vier opties:
-
Opnieuw verwerken
Alle boekingen in de wachtrij worden nogmaals aangeboden aan het financiële pakket.
-
Eerste factuur terugplaatsen
De eerste boeking wordt bij de gebruiker teruggeplaatst als laatste document. De overige boekingen in de wachtrij worden nogmaals aangeboden aan het financiële pakket.
-
Alles terugplaatsen
Alle boekingen worden teruggeplaatst bij de gebruiker, achter de documenten die reeds aanwezig zijn.
-
Later verwerken
Er wordt op dit moment niks gedaan met de huidige boekingen in de wachtrij.
Het beste kun je altijd kiezen voor de tweede optie: eerste document terugplaatsen. Hiermee sluit je direct uit dat dit document de oorzaak is voor de problemen.
Opmerkingen (0 opmerkingen)