Melding 'Fout tijdens: AutoConnect2SAPCom - Error during SBO user authentication (-132)'

Beschikbaarheid

Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):

SAP Business One

Probleem

Je krijgt de foutmelding 'Fout tijdens: AutoConnect2SAPCom - Error during SBO user authentication (-132)'. 

screenshot__Fout_tijdens_AutoConnect2SAPCom_-_Error_during_SBO_user_authentication__-132__.png

Oorzaak

Je hebt het wachtwoord in SAP Business One gewijzigd en deze wijziging niet doorgevoerd in Elvy. 

Oplossing

Ga via het menu in Elvy naar Instellingen > Instellingen en ga naar het tabblad Authenticatie. Open de gebruiker en wijzig hier het wachtwoord zoals ingegeven in SAP Business One. Selecteer Bewaren om de wijziging op te slaan. 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.