Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Je boekt via Elvy DS een factuur naar Unit4 Multivers of Accounting en krijgt een ‘MBO.Administration’-foutmelding waardoor de boeking niet aangemaakt wordt. Dit heeft te maken met de Business Connector van Unit4. Deze wordt door Elvy gebruikt om boekingen aan te bieden aan de software van Unit4.
Raadpleeg jouw systeembeheerder voor het uitvoeren van deze oplossing, aangezien administratorrechten en kennis van de command-line noodzakelijk zijn.
Oorzaak
De Unit4 Business Connector is niet goed geregistreerd op jouw systeem, waardoor de communicatie tussen Elvy en Multivers/Accounting niet goed functioneert.
Oplossing
Open de Opdrachtprompt met administratorrechten.
Ga naar de programmatuurmap van Unit4 Multivers/Accounting en zoek naar het bestand ubcXXXX.dll. Dit bestand kan ook, afhankelijk van jouw versie, een ander nummer (XXXX in dit voorbeeld) in de bestandsnaam hebben. Het begint echter altijd met ‘ubc’ en heeft als extensie ‘.dll’.
Voer de volgende commando’s uit, waarbij je ubcXXXX.dll vervangt door jouw versie van dit bestand, indien de naam afwijkt:
regsvr32 /u ubcXXXX.dll regsvr32 ubcXXXX.dll
Hierdoor wordt de Business Connector opnieuw ‘geregistreerd’ op jouw systeem.
Opmerkingen (0 opmerkingen)