Introductie
In dit artikel nemen we het proces rondom het doorsturen en beantwoorden van fiatteringstaken onder de loep. Binnen het fiatteringsproces zijn er namelijk verschillende mogelijkheden om taken door te sturen naar collega's wanneer er onduidelijkheid over de factuur is. In dit artikel wordt uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en waar de instellingen aangepast kunnen worden met betrekking tot het doorsturen van taken.
Hoe kun je taken doorsturen?
Een taak kun je als fiatteur doorsturen naar een collega wanneer je een vraag over de factuur hebt. Wanneer een taak geopend wordt, kun je in het paneel met de acties een taak doorsturen naar een collega. Je kunt hierbij alleen kiezen voor collega's die ook als ElvyWeb gebruiker zijn aangemaakt. Vervolgens kun je op de knop 'Doorsturen' klikken om de taak naar de gekozen collega te sturen:
Hoe kun je een doorgestuurde taak terughalen?
Wanneer je een doorgestuurde taak terug wilt halen, omdat je het antwoord op de vraag bijvoorbeeld al gekregen hebt, dan kun je de doorgestuurde taak terughalen. Dit kun je doen door naar het tabblad 'Doorgestuurd' te gaan in de takenlijst en de doorgestuurde taak te openen. Doorgestuurde taken zijn te herkennen aan de rode kleur:
Wanneer je de doorgestuurde taak hebt geopend, kun je de taak terughalen in het Acties-paneel:
Welke instellingen zijn er aan te passen met betrekking tot het doorsturen van taken?
Het is niet altijd gewenst dat taken doorgestuurd worden. Daarom zijn er verschillende instellingen aan te passen die ervoor zorgen dat je hier controle over behoudt. Deze instellingen zijn alleen te vinden als beheerder van ElvyWeb door rechts bovenin op je naam te klikken en vervolgens op 'Beheer' te klikken:
Vervolgens kun je onder het tabblad 'Geavanceerd' aangeven of:
- Doorsturen van taken mogelijk is
- Doorgestuurde taken nogmaals doorgestuurd mogen worden
- Terughalen van taken toegestaan is
- Notities verplicht zijn bij het doorsturen van taken
Opmerkingen (0 opmerkingen)