Wanneer je vragen hebt of problemen ondervindt bij het werken met Elvy DS of ElvyWeb, kun je contact opnemen met onze supportdesk.
Indien je direct klant bent bij Elvy, dan kun je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.
Contact per e-mail
Wij adviseren om per e-mail contact met ons op te nemen. Je kunt jouw e-mail richten aan support@elvy.nl. Je e-mail wordt altijd direct beantwoord met een ticketnummer. Als je een storing doorgeeft, vragen wij je om zo uitgebreid mogelijk te beschrijven wat je deed en of je een foutmelding kreeg. Indien mogelijk vragen wij je de foutmelding en/of screenshot(s) toe te voegen. Graag vernemen wij ook met welk financieel pakket je werkt. Het is ook belangrijk om door te geven met welke versie van Elvy je werkt, zie: Hoe controleer ik de versie van Elvy? Indien jouw versie van Elvy niet recent (< 3 maanden) is geüpdatet, adviseren we Elvy te updaten. Zie: Hoe voer ik een update van Elvy uit?
Samengevat ontvangen wij graag onderstaande gegevens:
- Bedrijfsnaam en/of licentiecode (In Elvy op het hoofdscherm, of onder Help - Over ElvyDS - tabblad licentie)
- Naam
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Naar welk financieel pakket je boekt
- Indien ElvyDS, dan de Elvy versie.
- Probleemomschrijving
- Screenshots van situatie/foutmelding
Telefonisch contact
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met onze supportdesk. De supportdesk is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur. Tijdens de lunchpauze, tussen 12:00 en 12:30 uur, zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Indien je teruggebeld wilt worden, kun je een voicemailbericht achterlaten. Wij bellen je dan zo spoedig mogelijk terug.
Telefoon | +31(0)174 – 610 192 (licenties & administratieve vragen) +31(0)174 – 793 111 (technische support) |
support@elvy.nl |
Wij streven ernaar om jouw vraag zo snel en duidelijk mogelijk te beantwoorden.
Opmerkingen (0 opmerkingen)