Elvy levert meerdere oplossingen voor het digitaliseren en automatiseren van financieel administratieve processen. Onze oplossingen zijn bij duizenden organisaties in gebruik. Als Elvy-gebruiker kan het voorkomen dat je feedback hebt over Elvy of dat je een fout hebt ontdekt in één van onze oplossingen. Deze informatie wordt verzameld door onze medewerkers om ter beoordeling voor te leggen bij onze afdeling productontwikkeling. De afdeling productontwikkeling is eindverantwoordelijk voor het beoordelen van de informatie. Bij de beoordeling worden verschillende aspecten in overweging genomen. Wij maken hierbij onderscheid tussen Productsuggesties en Issues in de software:
Productsuggesties
Feedback m.b.t. een doorontwikkeling op een bestaande functionaliteit, of een idee voor nieuwe functionaliteit, worden gekenmerkt als productsuggestie. Productsuggesties worden verzameld op ons ideeënportaal en periodiek beoordeeld.
Als er meerdere stemmen zijn uitgebracht op een productsuggestie, dan wordt overwogen om de productsuggestie te realiseren. Communicatie omtrent productsuggesties vindt plaats via het ideeënportaal.
Indien een productsuggestie is gerealiseerd, wordt deze via een nieuwe software release beschikbaar gesteld. De nieuwe release zal op de reguliere wijze worden uitgeleverd.
Issues in de software
Ontdek je een issue in de software, dan bekijken wij eerst of het mogelijk is om met een zogenaamde workaround toch gebruik te kunnen maken van Elvy. Als dit mogelijk is, dan passen wij de workaround toe in de inrichting. Daarna beoordelen wij hoe we de fout structureel in de software kunnen oplossen. Na de beoordeling van het issue zal ook een planning worden afgegeven over de oplevering van de oplossing.
Een oplossing voor het issue wordt vervolgens via een update beschikbaar gesteld en op de reguliere manier uitgeleverd.
Ontstaat er een situatie waarin het niet mogelijk is om op een gebruiksvriendelijke manier met Elvy te werken én er is geen workaround beschikbaar, dan lossen wij het issue met prioriteit op.
Een oplossing voor het issue wordt vervolgens via een specifieke update beschikbaar gesteld en door onze medewerker uitgeleverd.
Opmerkingen (0 opmerkingen)