Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Inleiding
ElvyWeb is een webbased oplossing waarin gebruikers van Elvy Factuurverwerking (incl. fiatteurs), Declaratieverwerking, Inkoopmanagement, Contractregistratie en Documentarchivering actief zijn.
ElvyWeb gebruiker toevoegen
Upload Portal
De Elvy Upload Portal is een onderdeel van Elvy Factuurverwerking en moet worden ingericht als je gebruik wilt maken van het uploaden van documenten via de Elvy App. Gebruikers voor de Upload Portal kun je zelf aanmaken en beheren. Hierbij kan een gebruiker toegang krijgen tot verschillende administraties (bijvoorbeeld de administratie van een holding en van een werkmaatschappij). Dit wordt verder in het artikel beschreven.
Je kunt per gebruiker instellen tot welke onderdelen deze toegang heeft. Het is dus niet noodzakelijk om meerdere gebruikers aan te maken, wanneer je een klant toegang wilt geven tot zowel de Upload Portal als het Webarchief.
Ga in Elvy DS in het menu naar ElvyWeb en selecteer Medewerkers. Kies vervolgens 'Toevoegen' om een nieuwe gebruiker/medewerker aan te maken.
Vul de gegevens in van de medewerker en selecteer de moduletoegang 'Upload Portal'.
Kies vervolgens 'Bewaren' om de gegevens op te slaan.
Toegang verlenen administratie(s) aan gebruiker/medewerker
Upload Portal
Ga in het gebruikersscherm naar het tweede tabblad Administratiefiltering en selecteer 'Toevoegen'.
Het is mogelijk om per administratie en gebruiker in te stellen of deze alleen inkoopfacturen, of ook verkoopfacturen kan uploaden. Indien je de gebruiker de mogelijkheid wilt bieden om beide soorten facturen te uploaden, vul je in beide gevallen het pad in voor de administratie waarvoor de gebruiker de facturen kan uploaden.
In het volgende scherm vul je de administratie in met de Elvy administratiecode, waarvoor de gebruiker facturen kan uploaden. De bestandspaden zijn de paden waarin de geüploade bestanden worden geplaatst door Elvy.
Selecteer 'Bewaren' om de gegevens op te slaan.
Opmerkingen (0 opmerkingen)