Upload Portal gebruiker aanmaken

Beschikbaarheid

Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):

Alle koppelingen

Inleiding

Een Upload Portal gebruiker wordt gebruikt om een eindklant de mogelijkheid te geven om facturen of gescande bonnen te uploaden via ElvyWeb. Daarnaast kan deze gebruiker ook direct gebruik maken van de ElvyApp om deze direct te versturen.

De verstuurde facturen of gescande bonnen komen direct achter de administratie binnen Elvy terecht om te boeken naar de administratie.

Upload Portal gebruiker aanmaken

Ga in Elvy DS/Basis in het menu naar ElvyWeb en selecteer Medewerkers. Kies vervolgens 'Toevoegen' om een nieuwe gebruiker/medewerker aan te maken. 

Kies daarna voor Selecteer om het medewerker nummer vast te zetten.

Vul in de scherm alle gegevens in en zet een vinkje bij Upload Portal. Haal daarnaast het vinkje weg bij IFR (indien actief):

UploadGebruiker1.png

Ga naar het 2e tabblad genaamd Administratiefiltering en kies voor Toevoegen.

Vul bij administratie de Elvy administratiecode in waarvoor de gebruiker moet kunnen uploaden:

UploadGebruikerAdmFilter.png

Kies voor Bewaren en herhaal deze stap voor alle administraties waarvoor de gebruiker moet kunnen uploaden:

UploadGebruiker2.png

Kies nogmaals voor Bewaren, daarna kan de gebruiker inloggen in ElvyWeb of de ElvyApp.

Upload paden vullen

De upload paden voor ElvyWeb medewerker kunt u op dit moment zelf niet vullen op Elvy Hosted en moet uitgevoerd worden door onze support medewerkers.

Geef het volgende aan bij support@elvy.nl om dit correct te laten regelen:
  • Administratie en Elvy administratie code
  • ElvyWeb medewerkers die mogen uploaden
  • Inkoop en/of verkoop paden

 

Gerelateerd aan:

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.