Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Inleiding
Een WebArchief wordt gebruikt om specifieke gebruikers toegang te geven tot de geboekte facturen voor een bepaalde administratie
WebArchief aanmaken
Ga naar IFR - Registers en kies daarna voor Toevoegen.
Vul een gewenste RegisterCode in en zet een vinkje bij de optie Web Archief Register kies daarna voor Selecteer:
Geef het WebArchief een duidelijke omschrijving:
Indien het WebArchief voor een specifieke administratie is bedoelt, kies dan naast de administraties voor Toevoegen. Vul in de pop-up de Elvy administratiecode in en kies voor Bewaren:
De overige instellingen in dit scherm kunnen blijven staan.
Ga naar het tabblad Primaire stroming, vul hier eerst een gebruiker in bij: Afgekeurde taken verwerken. De gebruiker die hier moet komen te staan is een administratie medewerker van de Elvy omgeving. Dit kan/mag per WebArchief verschillen:
Kies voor Toevoegen en selecteer de gebruiker die toegevoegd moet worden:
Kies daarna voor Bewaren.
Herhaal deze stap voor iedere gebruiker die toegang moet hebben tot de geboekte facturen op dit WebArchief.
Kies uiteindelijk voor Bewaren.
Het WebArchief is aangemaakt en klaar voor gebruik om facturen naartoe te boeken.
WebArchief standaard voor administratie
Als er voor een administratie maar 1 WebAchief is aangemaakt, dan kan deze als standaard gekoppeld worden. Dan hoeft er tijdens het boeken van facturen niet handmatig voor een WebArchief gekozen te worden.
Ga naar Instellingen - Instellingen - Tabblad Administraties (in dit voorbeeld Unit4) en open hier de gewenste administratie.
Ga bij de instellingen van de gekozen administratie naar het tabblad Elvy Instellingen:
Kies in dit scherm voor Activeren en kies daarna bij het veld 'Standaard IFR Register' het aangemaakte WebArchief:
Kies daarna voor Bewaren om deze wijziging op te slaan.
Opmerkingen (0 opmerkingen)