WebArchief gebruiker aanmaken

Beschikbaarheid

Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):

Alle koppelingen

Inleiding

Een WebArchief gebruiker wordt gebruikt om een eindklant toegang te geven tot de geboekte facturen op een bepaalde administratie. 

WebArchief gebruiker aanmaken

Ga in Elvy DS/Basis in het menu naar ElvyWeb en selecteer Medewerkers. Kies vervolgens 'Toevoegen' om een nieuwe gebruiker/medewerker aan te maken. 

Kies daarna voor Selecteer om het medewerker nummer vast te zetten.

Vul in de scherm alle gegevens in en haal het vinkje weg bij IFR (indien actief):

WebArchiefGebruiker.png

Ga naar het 2e tabblad genaamd Administratiefiltering en kies voor Toevoegen.

Vul bij administratie de Elvy administratiecode in waarvoor de gebruiker toegang moet krijgen:

WebArchiefGebruiker-AdmFilter.png

Kies voor Bewaren en herhaal deze stap voor alle administraties waar de gebruiker bij moet kunnen:

WebArchiefGebruiker-AdmFilter2.png

Kies nogmaals voor Bewaren, daarna kan de gebruiker inloggen in ElvyWeb.

WebArchief gebruiker toevoegen aan WebArchief

Om een gebruiker ook daadwerkelijk facturen in te kunnen laten zien moet de gebruiker worden toegevoegd aan de primaire stroming van een WebArchief.

Ga naar IFR - Registers en open het gewenste WebArchief.

Ga naar het tabblad Primaire Stroming dit is het laatste tabblad.

WebArchief4.pngKies hier voor toevoegen en selecteer de nieuw aangemaakte gebruiker:

WebArchief3-Gebruiker.png

Kies daarna voor Bewaren en vervolgens bij het WebArchief ook wederom voor Bewaren

 

Gerelateerd aan:

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.