Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Inleiding
Een WebArchief gebruiker wordt gebruikt om een eindklant toegang te geven tot de geboekte facturen op een bepaalde administratie.
WebArchief gebruiker aanmaken
Ga in Elvy DS/Basis in het menu naar ElvyWeb en selecteer Medewerkers. Kies vervolgens 'Toevoegen' om een nieuwe gebruiker/medewerker aan te maken.
Kies daarna voor Selecteer om het medewerker nummer vast te zetten.
Vul in de scherm alle gegevens in en haal het vinkje weg bij IFR (indien actief):
Ga naar het 2e tabblad genaamd Administratiefiltering en kies voor Toevoegen.
Vul bij administratie de Elvy administratiecode in waarvoor de gebruiker toegang moet krijgen:
Kies voor Bewaren en herhaal deze stap voor alle administraties waar de gebruiker bij moet kunnen:
Kies nogmaals voor Bewaren, daarna kan de gebruiker inloggen in ElvyWeb.
WebArchief gebruiker toevoegen aan WebArchief
Om een gebruiker ook daadwerkelijk facturen in te kunnen laten zien moet de gebruiker worden toegevoegd aan de primaire stroming van een WebArchief.
Ga naar IFR - Registers en open het gewenste WebArchief.
Ga naar het tabblad Primaire Stroming dit is het laatste tabblad.
Kies hier voor toevoegen en selecteer de nieuw aangemaakte gebruiker:
Kies daarna voor Bewaren en vervolgens bij het WebArchief ook wederom voor Bewaren
Opmerkingen (0 opmerkingen)