Beschikbaarheid
Tijdens de implementatie maakt een organisatie verschillende keuzes ten aanzien van de inrichting. Hierdoor kan het voorkomen dat niet alle functionaliteiten voor jou beschikbaar zijn of dat je meer of minder invoervelden ziet.
Een collega heeft een nieuw contract ingevoerd en ingediend. Jij wordt als fiatteur, via de takenmail, geïnformeerd dat er een nieuwe taak voor je is. Door op de link in de mail te klikken, opent de taak zich. Je kunt ook vanuit de Takenlijst naar het tabblad Contracten gaan.
Klik op de regel om de taak te openen.
Controleer of de ingevoerde gegevens correct zijn en open eventueel het gekoppelde contract door op de Primaire bijlage op het paneel Beschrijving te klikken.
Notitie toevoegen
Als fiatteur heb je de mogelijkheid om een notitie toe te voegen op het paneel Notities en daarna bevestig je invoer met de knop Toevoegen.
Taak verwerken
Op het paneel Contract vind je nu twee opties:
- Alles goedkeuren - Je keurt al bovenstaande contractgegevens goed.
- Alles afkeuren - Je keurt al bovenstaande contractgegevens af.
Bovenaan de taak vind je de actieknoppen op het paneel Acties:
- Terug - Naar takenlijst.
- Vorige - Opent de vorige taak.
- Volgende - Opent de volgende taak.
- Verwerken - Verwerkt de fiatteringstaak.
De aanvrager ziet nu onder Contracten, op het tabblad Ingediend, dat het contract is goedgekeurd en er kan nu desgewenst hiervoor een verplichting worden aangemaakt.
Opmerkingen (0 opmerkingen)