Originele PDF opslaan op een netwerk locatie

Beschikbaarheid

Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):

AccountView
Unit4 Multivers
Unit4 Multivers Online

Inleiding

Als administratiekantoor kun je ervoor kiezen om de originele aangeleverde bestanden op schijf te bewaren, naast een kopie van de email in Exchange.

Elvy kan namelijk een kopie PDF van de boeking opslaan tijdens de verwerking van de factuur op een netwerk locatie van het administratiekantoor. Dit ten behoeve van de opbouw van een klantdossier.

Inrichting

Een extra kopie PDF van de boeking kan (per administratie instelbaar) in de bestaande klantendata structuur worden opgeborgen door het UNC-pad naar de betreffende klantenmap in de eigenschappen van de administratieregel op te nemen. Bijv. \\sbserver\klanten\Nederpelt

Ga hiervoor in Elvy via het menu naar Instellingen > Instellingen. Kies vervolgens het tabblad 'Administraties' en vul in tabblad Extra instellingen het gewenste pad in bij 'Documentenpad voor PDF-bestanden'.

originele_PDF_opslaan_1.png

Gerelateerd aan:

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.