Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Met behulp van de Elvy App kun je nu overal jouw facturen fiatteren en uploaden. Wil je weten hoe je de app kunt downloaden, dan verwijzen wij je naar het document Hoe activeer ik de Elvy App voor Android? of Hoe activeer ik de Elvy App voor iOS?
Facturen fiatteren
Wanneer je de Elvy App opstart, heb je net zoals in ElvyWeb de volgende opties (afhankelijk van jouw bevoegdheden en het aantal aanwezige facturen):
1. Te behandelen facturen
Indien je op Te behandelen klikt, krijg je een overzicht van de facturen waarvoor je jouw fiat moet geven. Klik een factuur aan of zoek een bepaalde factuur op met behulp van de zoekbalk.
Wanneer je de factuur geopend hebt, krijg je de betreffende factuur in beeld. Hierop kun je inzoomen, zodat je de gegevens op de factuur beter kunt lezen. Vervolgens heb je de optie afkeuren, goedkeuren en in behandeling. Wijs je een factuur af? Dan dien je een notitie toe te voegen, net zoals je in ElvyWeb gewend bent. Keur je de factuur goed, dan wordt deze verzonden naar een volgende fiatteur of naar jouw financiële administratie. Je volgende factuur komt direct in beeld. Dit kun je instellen. Lees hiervoor het artikel Overige instellingen Elvy App. Kies je voor 'in behandeling', dan kunnen overige fiatteurs op hetzelfde niveau geen acties meer op deze taak uitvoeren.
Overige functies
A. Met behulp van deze functie kun je een notitie toevoegen aan de fiattering van deze factuur
B. Met behulp van deze functie kun je de factuur doorsturen naar een andere medewerker om een vraag te stellen.
C. Met behulp van deze functie kun je een bijlage toevoegen aan de factuur en jouw fiat.
D. Met behulp van deze functie kun je de boekingsgegevens van de factuur zien.
Hieronder zie je het overzicht van de boekingsgegevens van de factuur.
Net zoals in ElvyWeb kun je middels de App ook facturen in Bulk goedkeuren. Dit kun je instellen via de instellingen in ElvyWeb. Lees hier meer over in het artikel: Hoe kan ik taken in bulk goedkeuren?
2. Te behandelen door anderen
In het overzicht Te behandelen door anderen zie je diverse iconen bij de facturen. Dit betekenen de iconen:
A. De status van deze factuur is 'te behandelen'. Je dient deze facturen goed-/ of af te keuren.
B. De status van deze factuur is 'doorgestuurd'. Er is een vraag aan jou gesteld over de factuur en je dient hierop te reageren.
C. De status van deze factuur is 'in behandeling'.
Je kunt ook filteren op de status van facturen. Dit kan middels het filtericoon rechtsboven het overzicht.
Wanneer je een te behandelen taak opent, is de werkwijze hetzelfde als wanneer je zelf de facturen behandelt. De groene balk bovenaan de factuur geeft aan dat je de factuur als manager geopend hebt.
3. Afgekeurde facturen
Afgekeurde facturen zijn alleen zichtbaar voor de Afkeurmanager. Indien je een factuur opent die in de map Afgekeurde facturen staat, dan krijg je de opties Hervatten, Herstarten of Voltooien van de factuur. Dit zijn ook dezelfde functionaliteiten vanuit ElvyWeb. Voor verdere toelichting hierover verwijzen wij je naar het document: Hoe verwerk ik een afgekeurde factuur?
4. Doorgestuurd
Hier staan de facturen die naar je zijn doorgestuurd. Je kunt bij de functie notities, de notitie van de desbetreffende collega raadplegen. Wil je reageren op het doorgestuurde bericht, dan kun je dit doen door op de knop Beantwoorden te klikken.
5. In behandeling
Je kunt een taak In behandeling zetten om zo overzicht te creëren binnen jouw takenoverzicht en om aan andere fiatteurs duidelijk te maken dat de taak door jou in behandeling is genomen. Je kunt een notitie toevoegen, zodat duidelijk is waarom je de taak in behandeling hebt genomen en nog niet kan goed- of afkeuren. Je kunt de taak weer terug naar 'te behandelen' zetten, mocht de taak toch door een ander behandeld moeten worden.
Opmerkingen (0 opmerkingen)