Actie vereist: Inactieve authenticatie

Inleiding

Binnen Elvy is er een authenticatie actief voor communicatie met een mailbox of financiële koppeling. Deze authenticatie is verlopen/inactief zijn en dan krijg je de melding 'Actie vereist: Inactieve authenticatie. Als je hiervoor geen actie onderneemt, dan kan dit de Elvy processen belemmeren. 

Hieronder staat per authenticatie soort hoe je dit kan oplossen met een verwijzing naar de juiste handleiding.

Wat is mijn Soort authenticatie?

Sluit alle schermen binnen Elvy en ga naar Instellingen - Instellingen - Tabblad Authenticatie.

Open de authenticatie en kijk bij het veld Soort:

Zoek de waarde bij Soort op in de volgende alinea en voer de her-autorisatie uit om je probleem te verhelpen.

Soort authenticatie

Microsoft Azure - eMail (Graph)

Open de authenticatie regel. Kies voor Opnieuw autoriseren.

Zie voor meer informatie het volgende artikel vanaf de kop Autoriseren: 
Authenticatie instellen voor een Microsoft Azure mailbox d.m.v. Graph API – Elvy

Microsoft Exchange Office365

Open de authenticatie regel. Kies voor Opnieuw autoriseren.

Zie voor meer informatie het volgende artikel vanaf de kop Autoriseren: 
Multifactor authenticatie instellen voor een Office365 mailbox – Elvy

Google Cloud

Open de authenticatie regel. Selecteer de laatst beschikbare waarde bij Cliend-ID Extra en kies voor Opnieuw autoriseren.

Zie voor meer informatie het volgende artikel:
Authenticatie aan de Gmail API – Elvy

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.