Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Inleiding
Voor aanvullende modules zoals Declaratieverwerking, Contractregistratie en/of Inkoopmanagement is het mogelijk om eigen lijsten te maken wanneer de eigen stamgegevens te uitgebreid of niet duidelijk genoeg zijn. Bijvoorbeeld wanneer er maar een beperkt aantal grootboekrekeningen gebruikt mag worden bij het indienen van een declaratie.
Inrichting
Voor de inrichting van een eigenlijst ga je naar de menu instellingen ElvyWeb, vervolgens klik je op Gebruiker gedefinieerde lijsten.
Een nieuw venster wordt geopend. In dit venster zijn default tabellen aanwezig, deze mogen blijven staan en moeten niet verwijderd worden.
Via de knop Toevoegen kan een nieuwe lijst aangemaakt worden.
Het volgende venster wordt geopend en hierin moeten de volgende velden gevuld worden: lijstcode, tabelcode en omschrijving. Taal is optioneel, maar nodig als er meerdere vertalingen nodig zijn van een lijst.
Zorg ervoor dat de lijstcode identiek blijft. Dit zorgt ervoor dat de juiste gegevens gekoppeld zijn aan de juiste lijst. Ook moet de tabelcode overeenkomen met de codes in het financieel pakket, zodat er geen fouten optreden bij het exporteren van de waardes.
Mochten er aanpassingen doorgevoerd moeten worden op de eigen lijsten, dan kan dit zelf onderhouden worden. Lijsten kunnen aangevuld worden met extra grootboekrekeningnummers, of wanneer grootboekrekeningnummers niet meer van toepassing zijn kunnen deze uit de lijst gehaald worden.
Opmerkingen (0 opmerkingen)