Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
Uitzondering: iMuis
Wanneer je Elvy Documentarchivering gebruikt, heb je de mogelijkheid om eigen documentsoorten te definiëren. Hiermee kun je een betere verdeling maken van poststukken en andere documenten (zoals contracten) die je bewaart.
Documentsoorten toevoegen
Om een nieuwe documentsoort toe te voegen, ga je via het menu in Elvy DS naar Elvy Web › Gebruiker gedefinieerde lijsten
Druk op Toevoegen.
Vervolgens selecteer je bij ‘Lijstcode’ de optie ‘Documentsoort’. Vul bij ‘Tabelcode’ een unieke code in voor de documentsoort. Bij ‘Omschrijving’ vul je de omschrijving van het type in.
In ElvyWeb heb je keuze uit drie talen: Nederlands, Engels, en Duits. Je kunt documentsoorten aanmaken met omschrijvingen in deze talen. Wanneer je voor een andere taal dezelfde ‘soort’ wilt toevoegen, vul je de gegevens op dezelfde manier in. Je selecteert de betreffende taal en vult de omschrijving in.
Verwerken van documenten met eigen documentsoorten
Het kan enige tijd duren voordat een nieuwe documentsoort beschikbaar is, omdat deze gegevens gesynchroniseerd moeten worden met ElvyWeb.
Wanneer je vanuit Elvy DS documenten verwerkt, kun je op het tabblad DA bij de optie ‘Documentsoort’ de zojuist gedefinieerde soort selecteren.
Opmerkingen (0 opmerkingen)