Ondersteuning op afstand

Soms is het makkelijker als een supportmedewerker je scherm ziet, zodat deze je sneller kan helpen. Je hoeft hier niks voor te installeren. Er komt een pop-up tevoorschijn waar je een 8-cijferige code moet invullen die je ontvangt van de supportmedewerker. Op deze manier geef je toestemming om je scherm te delen. 

ondersteuningopafstand.png
Indien je deze los wilt downloaden voor Windows, klik dan hier.

Heb je problemen met de ondersteuning op afstand?

Zoals in onze technische vereisten staat, moet voor ondersteuning op afstand de uitgaande verbindingen op poorten 7615, 80 en 443 toegestaan worden naar isl01.rtm.elvy.nl.

Voor verdere technische informatie verwijzen wij je graag naar de website van ISL.

Zodra er in ISL Light Client een sessie code ingevoerd kan worden, helpen wij je graag verder!

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen (0 opmerkingen)

Artikel is gesloten voor opmerkingen.