Beschikbaarheid
Deze functionaliteit is in de volgende koppelingen beschikbaar:
Als u op een later moment uw documenten wilt verwerken, of (bijvoorbeeld door uw afwezigheid) deze beschikbaar wilt stellen aan uw collega’s, dan kunt u gebruik maken van de Store in Elvy. Hiermee is het eenvoudig mogelijk om alle openstaande documenten te bewaren, om deze op een later moment weer te openen.
Om gebruik te maken van de Store, gaat u naar het tabblad Digitaliseren. In de linker kolom drukt u op Store, waarna het Store-scherm getoond wordt.
Vervolgens geeft u een omschrijving op in het tekstveld, waarna u op Toevoegen drukt. Op dat moment worden alle openstaande documenten bewaard, waarna deze in Elvy gesloten worden. Per verzameling documenten wordt, naast de omschrijving, het aantal documenten, de datum en tijd én uw Windows inlognaam opgeslagen.
Wanneer u documenten verwerkt waarop barcodes staan, dan kunt u deze met Toevoegen ahv herkenning opslaan. Er wordt dan per document (of bundel, als uw factuur uit meerdere pagina’s bestaat) een regel aangemaakt.
Om op een later moment verder te gaan, opent u de Store en selecteert u de verzameling documenten die u bewaard hebt, door de regel aan te klikken en op Terugplaatsen te drukken; u kunt ook dubbelklikken op de betreffende regel om de documenten terug te plaatsen.
Elvy zal vervolgens alle geselecteerde documenten inladen vanuit de Store.
Het is mogelijk om een selectie van uw openstaande documenten op te slaan in de Store: bundel de documenten die u bij elkaar wilt opslaan en volg de stappen voor het toevoegen van documenten aan de Store.