Beschikbaarheid
Deze functionaliteit is in de volgende koppelingen beschikbaar:
Introductie
Als je op een later moment je documenten wilt verwerken, of (bijvoorbeeld door jouw afwezigheid) deze beschikbaar wilt stellen aan collega’s, dan kun je gebruikmaken van de Store in Elvy. Hiermee is het eenvoudig om alle openstaande documenten te bewaren, om deze op een later moment weer te openen.
Om gebruik te maken van de Store ga je naar het tabblad Digitaliseren. In de linker kolom druk je op Store, waarna het Store-scherm getoond wordt.
Vervolgens geef je een omschrijving op in het tekstveld, waarna je op Toevoegen drukt. Op dat moment worden alle openstaande documenten bewaard, waarna deze in Elvy gesloten worden. Per verzameling documenten wordt - naast de omschrijving - het aantal documenten, de datum en tijd én je Windows inlognaam opgeslagen.
Wanneer je documenten verwerkt waarop barcodes staan, dan kun je deze met Toevoegen adhv herkenning opslaan. Er wordt dan per document (of bundel als jouw factuur uit meerdere pagina’s bestaat) een regel aangemaakt.
Om op een later moment verder te gaan, open je de Store en selecteer je de verzameling documenten die je bewaard hebt. Dit doe je door de regel aan te klikken en op Terugplaatsen te drukken. Je kunt ook dubbelklikken op de betreffende regel om de documenten terug te plaatsen.
Wanneer je de Ctrl-toets op het toetsenbord indrukt en meerdere regels selecteert, kun je meerdere Store regels in één keer inladen om te verwerken.
Elvy zal vervolgens alle geselecteerde documenten inladen vanuit de Store.
Het is mogelijk om een selectie van jouw openstaande documenten op te slaan in de Store: bundel de documenten die je bij elkaar wilt opslaan en volg de stappen voor het toevoegen van documenten aan de Store.
Vanaf versie 1.2203.007 worden previews getoond in de Store, zodat je kunt zien welke documenten er opgeslagen staan:
Opmerkingen (0 opmerkingen)