Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
eAccounting
Exact Online
Als u op een later moment uw documenten wilt verwerken, of (bijvoorbeeld door uw afwezigheid) deze beschikbaar wilt stellen aan uw collega’s, dan kunt u gebruik maken van de Store in Elvy. Hiermee is het eenvoudig mogelijk om alle openstaande documenten te bewaren, om deze op een later moment weer te openen.
Om gebruik te maken van de Store moet u ervoor zorgen dat u eerst de documenten selecteert welke u in de Store wilt plaatsen. Ga met de muis op het document staan om de opties voor het document inzichtelijk te krijgen. Het eerste veld van de documentopties moet u aanvinken om het document te selecteren. Het document krijgt vervolgens een groen kader en de daaropvolgende geselecteerde documenten krijgen een oranje kader, zoals in het voorbeeld hieronder.
Het eerste document wordt standaard geselecteerd.
Het is mogelijk om een selectie van uw openstaande documenten op te slaan in de Store: bundel de documenten die u bij elkaar wilt opslaan en volg de stappen voor het toevoegen van documenten aan de Store. Lees het artikel 'Hoe kan ik documenten bundelen?' om te zien hoe u dit eenvoudig kunt doen.
Heeft u de juiste documenten geselecteerd, dan drukt u op de knop Store rechts boven de kopregel, waarna het Store-scherm wordt geopend.
Selecteer vervolgens op 'Toevoegen' om een omschrijving aan de selectie documenten te geven.
Om op een later moment verder te gaan, opent u de Store en selecteert u de selectie documenten die u bewaard hebt, door de regel aan te klikken en op 'Terugplaatsen' te drukken.
Elvy zal vervolgens alle geselecteerde documenten inladen vanuit de Store.
Om documenten uit de Store te verwijderen selecteert u de selectie documenten die u bewaard hebt, door de regel aan te klikken en op 'Verwijder document' te drukken. Selecteer vervolgens nogmaals 'Verwijder' om de actie definitief te maken.