Beschikbaarheid
Dit artikel is van toepassing op de volgende koppeling(en):
eAccounting
Exact Online
Alleen als administrator kunt u in eerste instantie alleen gebruikers toevoegen of wijzigen. Als administrator kunt u rechten toewijzen aan de gebruiker voor alle instellingen van Elvy Online en dus ook voor gebruikersbeheer.
Via uw gebruikersnaam rechts bovenin gaat u naar Gebruikersbeheer om een nieuwe gebruiker te kunnen toevoegen en gebruikersinstellingen te selecteren.
Gebruiker toevoegen
U selecteert links bovenin de knop ‘toevoegen’. Vervolgens kunt u onder het tabblad Gebruiker alle stamgegevens invullen.
De administrator voert het wachtwoord in van de nieuwe gebruiker. De gebruiker heeft de mogelijkheid deze na het inloggen zelf te wijzigen via de gebruikersnaam in de gebruikersdetails.
Onder het tabblad Toegang kunt u de rechten per gebruiker instellen voor alle functionaliteiten van Elvy Online 2.0.
Onder het derde tabblad Administratie toegang kunt u de administraties selecteren waarin de gebruiker facturen mag inboeken.
U selecteert vervolgens 'Bewaren' om de gegevens op te slaan.
Gebruiker verwijderen
In Elvy Online kunt u geen gebruiker verwijderen, alleen een gebruiker op non-actief zetten.
Door op het potlood te klikken rechts in de kolom van de gebruiker kunt u de gebruikersgegevens wijzigen.
Gegevens wijzigen
Ga via uw gebruikersnaam rechts bovenin naar Gebruikersdetails. In de gebruikersdetails kunt u eenvoudig uw gebruikersgegevens wijzigen en een nieuw wachtwoord instellen.